esmaspäev, 21. mai 2012

Laupäev kasvava kevade seltsis

Soolemb, jah. See oli puhtalt tema süü, et laupäevasel varahommikul kümmekond matkahuvilist Sagri teeotsa kogunesid. Reis algas ajarännakuna muinasaegse lohukivi ja keskaegsete põllujäänuste juurest Toaaseme mäelt. Edasi puhtal kujul loodusesse sisenenutena ületasime kolme kihelkonna, siis Hageri,Kose ja Jüri trehvamispunkti ning suundusime mu laiskusest tingitud pudujääki likvideerima. Padiaru mäele. Mingil põhjusel pole ma sinna jalaga saanud ja, ausaltöelda pole vist ka millestki olulisest ilma jäänud. Botaanikahuvilise jaoks suht surnud paik. Vähe lagedaid alasid ja palju võsa. Sõmeru oja oma Möllu allikatest lähtuva algusega on omaette vaatamisväärsus. Nii varajasel ajal pole ma sinna veel trehvanudki. Päris huvitav kogemus. Vaatamist väärt igatahes. Lateramägi on kena iga ilmaga ja iga valitsuse ajal. Võllastemäge peamine väärtus seisneb tema sünges nimes. Korra olen seal käinud hilissügisel, nüüd siis ka kevadel. Jääb veel üks südasuvine retk teha. Tammepahk Toaaseme mäel
Hiidämblik Mölluallikatel
Ürgse ilmega mets Võllastemäel
"Puuehitis" kivivundamendil
See oli, muide, mu elu üks parimaid matkaseltskondi, kellega kokku trehvasin. Suur- suur tänu kõigile osavõtjatele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar